‘החושים’ להתפתחות עצמית

הדרך המספקת ביותר להצלחה ולהגשמה אישית באה דרך החיפוש אחר ההתפתחות העצמית שלכם. דרך חוויות החיים, הטובות והרעות, אתם הופכים למוכנים בכל האתגרים וההצלחות שלכם. להלן 5 הדברים שיעזרו לכם בדרך להתפתחות עצמית:

תחושת עצמי.

שיפור עצמי מתחיל במודעות חדה למי שאתם, לערכים שלכם, לאמונות ולמטרה הגדולה יותר שאתם מחפשים. סיפוק אמיתי יכול להתבטא רק במרדף אחר החלומות שלכם. החיים, האנשים והעסקים יכולים להיות קשים וחסרי רגישות, אז הזכירו לעצמכם שאתם יותר מסך הדעות של אנשים אחרים והמשיכו לרדוף אחר מה שמשמעותי עבורכם.

לחוויות שיש לכם בחיים יכולה להיות משמעות אמיתית רק כאשר אתם מבקשים להבין אותם. להפוך לתלמידים של החיים זה להישאר תמיד מוכנים ללמוד.בדקו  כיצד כל חוויה שמביאים לכם החיים יכולה לשמש להכרה עצמית גדולה יותר ולהחלטות טובות יותר בהמשך. כשאתם מקבלים תחושה מוצקה יותר של מי שאתם, אתה נהייים מוכן להתחיל לתכנן, לעצב ולשאוף אחר המטרות והיעדים שלכם.

תחושת סקרנות.

כדי לחיות בהצלחה, זה להיות סקרנים בלי סוף לגבי כל האפשרויות העתידיות שלכם. חשוב שיהיה לכם צימאון לקידום שלכם  והרפתקאות חדשות. הסקרנות מעניקה לכם השראה לעבור את הניסויים והטעויות הכואבות באופן יוצא דופן בחייכם. סוג זה של גמישות הוא משמעת עצמית נרכשת המלמדת אתכם לזרוק את הפחדים שלכם הצידה ולהביא אתכם לחוויה המלאה ביותר של ההרפתקאות שההצלחה יכולה להביא.

בלי תחושת סקרנות אי אפשר לצמוח.

תחושת המשך.

הידיעה מה ברצונכם להשיג מקלה עליכם לראות את היתרונות שבפעולה. גם כאשר המשימות העומדות על הפרק אינן מהנות, ראיית התועלת שבעקבותיהן, תקל על המוטיבציה לנקוט בפעולות הנדרשות להשגת היעדים שהגדרתם. יש הרבה אמת באמרה, כשיש רצון יש דרך.

כאשר אתם מחויבים להתפתחות אישית, אתם תמיד מוצאים דרך לפתח את הרצון הדרוש. 

תחושת דחיפות.

תחושת דחיפות מניעה השראה. דחיפות יוצרת את הלך הרוח לעבוד כאילו חייכם תלויים בכך, במיוחד אם יש לכם פחות משאבים מאחרים. 

דחיפות גורמת לכם לפעול במהירות בעת קבלת החלטות. אתם יוצאים מהשגרה שלך ועושים משהו אחר. זה מניע אותכם להשיג תוצאות במהירות וביעילות, אבל זה לא מבטל את ההערכה. אם ברצונכם לייצר תוצאות מהירות יותר עליכם להעריך מה פועל ומה לא עובד, ואז לבטל את המאמצים שזוהו כבזבזניים.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *