דרכים לתרגל בריאות בעבודה

שמירה על רווחתכם יכולה להיות קלה מספיק מהבית ובזמן הפנוי שלכם. אבל איך שגרת הבריאות שלכם משתנה כשאתם עובדים?

בין אם אתם עובדים מהבית, במשרד או בדרכים, לפנות זמן לבריאות יכול להיות מאתגר בגלל דרישות מתחרות שונות בזמננו. נראה שהרווחה שלנו מקבלת עדיפות נמוכה יותר בכל הנוגע לחיינו המקצועיים, אבל יש דרכים מהירות ופשוטות שתוכלו לתרגל בריאות בעבודה.

החל מעדכון הפגישות שלך ועד להכנת כוס תה, תעדיפו את הרווחה שלכם וגלו חמש דרכים קלות לתרגל בריאות בעבודה.

הפכו את תרגילי הנשימה לחלק מהיום שלכם

תרגילי נשימה כל כך נגישים – אתם לא צריכים שום ציוד או סביבה חדשה, אתם יכולים פשוט לעשות את התרגילים האלה כשאתם יושבים ליד השולחן שלכם. שקלו להקדיש רק כמה דקות מזמנכם בין מיילים למיילים, לאחר פגישה או לפני שאתם מתיישבים להתחיל את יום העבודה שלכם כדי לתרגל נשימות עמוקות – תרגיל נשימה פשוט יכול לעזור להקל על מתח, להאט את קצב הלב ולהביא תחושה של רוגע.

הציגו פגישות מודעות

שקלו מיינדפולנס בעת ארגון והשתתפות בפגישות על ידי יצירת קו מנחה ללא טלפון ובמידת האפשר ללא מחשב.

הימנעו מלקחת את הטלפון איתכם לפגישות ועודדו אחרים לעשות את אותו הדבר. אם אתם עובדים וירטואלית, הזיזו את הטלפון כדי שלא יהיה לכם אותו בהישג יד במהלך פגישות ושיחות. זה לא רק יעזור ליצור סביבה מודעת יותר, אלא גם תפיקו יותר מהפגישה, על ידי עיסוק בתוכן במקום לשמור עין אחת על הטלפון שלכם בו זמנית.

מצאו רגעים מודעים בכל מקום שאתה יכולים

אם חסר לכם זמן, אתם יכולים לתרגל מדיטציה לאורך יום העבודה שלכם על ידי הבאת מיינדפולנס למשימות קטנות. זה יכול להיות בזמן שאתם מכינים משקה חם, שוטפים ידיים או אוכלים חטיף באמצע הבוקר. בזמן שאתם עוסקים במשימות היומיומיות הללו, שקלו להקדיש דקה להאטה, לנשום עמוק ולשים לב לתנועה, במקום להשלים אותן בטייס אוטומטי.

הגדירו התראות ותזכורות כדי לשמור אתכם על המסלול

הוסיפו תזכורות ליומן הטלפון או הדוא”ל שלכם כדי לקחת הפסקות קצרות הרחק מהשולחן ומהמסך.

זה יכול להיות בכל מקום בין משבצת של 5 או 15 דקות שבה אתם עומדים הרחק מהשולחן שלכם, מטיילים או עוסקים במדיטציה קצרה. כדי לעודדאתכם לקחת את ההפסקות האלה, למה שלא תשלחו הזמנות ללוח השנה של עמיתיכם ותשתתפו בתרגול ביחד? בין אם באופן וירטואלי או במשרד, לפעמים אם אחרים מצטרפים אתם יכולים להגביר את המוטיבציה.

נסו תנועה מודעת

משהו פשוט כמו הליכה יומית יכול להיות סוג של תרגול בריאות.

בין אם אתם צריכים לרדת או לעלות כמה קומות לפגישה, הליכה למכונת הקפה או אם אתה עובדים מהבית- שקלו לעסוק בתנועה מודעת. שימוש בתנועה פשוטה, כמו הליכה, והבאת מודעות ותשומת לב אליה, היא דרך קלה ויעילה להכניס בריאות ליום שלכם. זה מעודד אתכם להיות נוכחים, בניגוד לחשוב על סימון רשימת המטלות שלכם, ומביא את הפוקוס שלכם למה שקורה כאן ועכשיו. במרחבים האלה אתם יכול למצוא לעתים קרובות שרגעים של השראה יכולים להגיע אליכם. .

מציאת תרגול משלכם

אם אתם מרגישים שאתם מתקשים להקדיש זמן לרווחה, במיוחד במהלך שבוע העבודה, שקלו את הדרכים השונות שבהן תוכלו להביא מיינדפולנס למשימות היומיומיות שלכם.

אתם לא צריך להיות מומחים במדיטציה כדי לעסוק בתרגילי נשימה פשוטים או תנועה מודעת. בכל דרך שבה תתרגלו בריאות, כל עוד אתם מציבים בראש סדר העדיפויות לבדוק את עצמכם, אתם תרגישו יתרונות מרובים תוך זמן קצר.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *